Θέλω επίδομα: Είμαι… υπουργόφιλος!

Η είδηση δεν είναι καινούρια, αλλά ήθελα κάποιο χρόνο για να την χωνέψω, ώστε να μπορέσω να την σχολιάσω. Πίστευα ότι μετά από την πάροδο κάποιων ημερών θα είμαι πιο νηφάλιος, αλλά τελικά όσο συνειδητοποιώ την γελοιότητα των υπευθύνων που κρατάνε τις τύχες μας στα χέρια τους, τόσο πιο πολύ εξοργίζομαι.

παιδεραστίαΛοιπόν, δεν είναι αστείο, προβλέπεται επίδομα από το Υπουργείο Υγείας & Κοινωνικής Πρόνοιας, καθώς θεωρείται αναπηρία η σεξουαλική διαστροφή της παιδοφιλίας! Ποιος μαλάκας, ποιος πο…ης, ποιος καρ…ης, ποιο αρχίδι, ποιος ξεκ…ρης, ποιος γαμ…νος, ποιος μπάσταρδος, ποιος που…ας γιος, ποιας σκύλας γέννα, ποιος ανώμαλος, ποιο σίχαμα, ποιο κάθαρμα, ποιος μπινές,  ποιο τέρας, ποιο ξερατό σκέφτηκε αυτήν την διάταξη; Γιατί δεν τον κατονομάζετε, γιατί δεν τον δίνετε στον λαό, να δώσει αυτός την λύση που ξέρει; ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥΣ ΚΡΕΜΑ!

Θα ήθελα να διαμυνήσω στον αρμόδιο υπουργό πως με όλη την σοβαρότητα που μου έχει μείνει, αιτούμαι επίδομα! Είμαι τζογαδόρος, καθώς πάω στοίχημα ότι στις εκλογές θα φάτε π..τσα μέχρι τα παπούτσα. Ποντάρω στην εκδίκηση του αφυπνισμένου Έλληνα.  Επίσης, είμαι πυρομανής, καθώς έχω μια ακατάσχετη επιθυμία να βάλω φωτιά στο μπουρδέλο το Κυνοβούλιο.

Επιπλέον, είμαι κλεπτομανής, αφού θέλω να απαλλοτριώσω πίσω όλα όσα μου έχουν κλέψει τα λαμόγια της μεταπολίτευσης που έχουν το θράσος και ζητούν κι αναδρομικά. Ακόμη, πάσχω από τριχοτιλλομανία, αφού έχω τραβήξει όλα τα εναπομείναντα μαλλιά από το κεφάλι μου, βλέποντας κάθε μέρα τι γίνεται στην πατρίδα μου. Παράλληλα, είμαι επιδειξιομανής, αφού είμαι περήφανος για τους πολιτικούς της χώρας μου και σε κάθε ευκαιρία τους επιδεικνύω το… μεσαίο δάχτυλο κι ενίοτε όλη την παλάμη ανοιχτή! Επίσης, πάσχω από παρενδυμασία, αφού φοράω ό,τι βρω μπροστά μου, ακόμα και της γυναίκας μου. Πού λεφτά για καινούρια;

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣΤέλος, αιτούμαι το επίδομα, γιατί πολύ απλά δεν είμαι παιδόφιλος, αλλά ΥΠΟΥΡΓΟΦΙΛΟΣ! Κάθε φορά που βλέπω υπουργό (νυν και πρώην, βλέπε Κίμωνα) μου ανεβαίνει η λίμπιντο στο ζενίθ. Όταν βλέπω αυτά τα κουστουμάκια και τους γιακάδες θέλω να τους βάλω κάτω και να τους κάνω τρελό έρωτα. Ένα γα…σι που θα το θυμούνται μια ζωή. Γιατί για τους υπουργούς και γενικότερα για τους πολιτικάντηδες υπάρχει ένα μυστικό. Πρέπει να τους γα…άς από μικρούς. Τώρα όση μούντζα, σφαλιάρα και ροχάλα να φάνε, δεν το καταλαβαίνουν. Νομίζουν πως βρέχει… Δεν πειράζει, κάντε τους έρωτα όπου βρείτε και πάρτε το ανάλογο επίδομα!

Αλλά αν νομίζουν ότι η καβλάντα και το καλαμπαλίκι θα συνεχιστούν για πολύ, πλανώνται πλάνην οικτράν. Αυτά τα νομοσχέδια μόνο τυχαία δεν είναι, αφού έχουν την ψευδαίσθηση πως ο κόσμος δεν έχει ακούσει για τους βολευτές (από καλά πολιτικά τζάκια) που ψαρεύουν αγοράκια στην Κουμουνδούρου. Στην παρούσα φάση όλα αυτά είναι φήμες κι έπεα πτερόεντα. Κάποια στιγμή, όμως, θα αποκτήσουν σάρκα κι οστά, θα βγουν τα πειστήρια στην φόρα (αν υπάρχουν αποδείξεις, ας τα βγάλει ένας με κάκαλα στο φως) και θα έχουν όλοι την τύχη που τους αξίζει. Που ξέρεις ρε παιδεραστή με την γραβάτα; Μπορεί η ζωή να τα φέρει έτσι και να βρεθούμε μαζί στον «ναό της Δημοκρατίας» και να έχω κι εγώ βουλευτική ασυλία. Τότε θα φάει η μύγα σίδερο και το κουνούπι ατσάλι! Γιατί την μοίρα σου την ξέρεις… ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑ

About zoubosteo

Δημοσιογράφος γεννήθηκα, δημοσιογράφος θέλουν να πεθάνω!

Posted on Ιανουαρίου 9, 2012, in Άποψη, Κοινωνία, Πολιτική and tagged , , , . Bookmark the permalink. Σχολιάστε.

Κάποιο σχόλιο;

