Αν αυτή είναι Δημοκρατία…

αδόλφος κι εγώ...Τότε εγώ είμαι ο… Ζούμπτσε και δίπλα μου έχω τον Αδόλφο! Τόσα χρόνια από την μεταπολίτευση και μετά μας έχουν πρήξει τα κάκαλα με τα καλά της Δημοκρατίας και του κυνοβουλευτισμού. Και τι ωραία που έχουμε Δημοκρατία, αξιοκρατία, ισότητα και ΠΡΑΣΙΝΑ άλογα! Πού τα είδατε όλα αυτά παιδιά της γενιάς του Πολυτεχνείου;

Οι περισσότεροι συνάδελφοι και φίλοι μου (άνθρωποι με παιδεία με πτυχία) είναι άνεργοι, ανασφάλιστοι και την παλεύουν με ψίχουλα. Οι συνταξιούχοι γονείς μας τραβάνε ζόρια κι έχουν από πάνω τον βραχνά να μας ταϊζουν κιόλας. Στα σχολεία μαθητές λιποθυμούν από ασιτία, αλλά ΔΟΞΑ την μεταπολίτευση, έχουμε Δημοκρατία, πρόεδρο κορυφαίο που πληρώνεται περισσότερο από τον Ομπάμα και κυνοβουλευτισμό στο φουλ! Στον Καιάδα όλες οι βολευτές. Ο λαός δεν ξεχνά. Ξυπνήσαμε!

Ζούμπτσε

Κι όσο για την κίβδηλη Δημοκρατία σας, εγώ ξέρω ότι η επάρατη χούντα έφερνε το ηλεκτρικό ρεύμα στα χωριά και η δοξασμένη Δημοκρατία το κόβει κι αφήνει τους φτωχούς Έλληνες άστεγους και καταδικασμένους στην εξαθλίωση. Από μας θα το βρείτε λαμόγια της πολιτικής. Μέσω των εκλογών και της ψευτόδημοκρατίας θα το πάρετε το μήνυμα. Σύντομα… Ερχόμαστε και θα τρέμει η… Βουλή!

 

About zoubosteo

Δημοσιογράφος γεννήθηκα, δημοσιογράφος θέλουν να πεθάνω!

Posted on Δεκέμβριος 15, 2011, in Άποψη, Πολιτική, Σατυρικά and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Σχολιάστε.

Κάποιο σχόλιο;

