Ελάτε να τα πάρετε!

Μόλις γύρισα από την ΔΟΥ Ζωγράφου. Η κατάσταση μέσα ΡΔΕ-ΛΟ-ΜΠΟΥ! Ουρές ατέλειωτες για να πληρώσουν ή να προσπαθήσουν να αποφύγουν το χαράτσι του πολυχρονεμένου πασά. Οι ραγιάδες στοιβαγμένοι σε ουρές σαν τα πρόβατα περιμέναν την σφαγή τους, το ταμείο. Αξιοπρέπεια, περηφάνεια, αλληλεγγύη… μηδέν! Σε λίγο αν μας ζητήσουν να μας βιάσουν και την κόρη και την μανά μας, θα τους την πασάρουμε αβλεπί. Να μην χρωστάμε μόνο, να μας αφήσουν στην ησυχία μας. Εμ, βέβαια, όταν τα Μέσα Μαζικής Αποβλάκωσης σε βομβαρδίζουν συνέχεια με εμετικά τηλεσκουπίδια, βαρβαρίζοντα σιχαμερά τουρκικά σήριαλ, διαγράφοντας τον ελληνικό πολιτισμό και τηνπλούσια  παιδεία και το ενδιαφέρον μας είναι που ξέχασε το στρινγκ η τάδε σελέμπριτυ, με τι καρδιά και κάκαλα να σηκώσεις ανάστημα στον ξένο και εγχώριο οικονομικό δυνάστη. Ολοι μας ξέρουμε ποιοι είναι, ποιοι είναι αυτοί που κρύβονται από πίσω τους, αλλά… ποιος μπλέκει τώρα…

bullocksΞαναγυρνάω στην έκτακτη εισφορά. Είμαι άνεργος εδώ και 1 χρόνο, έχω κλείσει μπλοκάκι εδώ και 1 χρόνο, δεν έχω εσοδέψει εδώ και 1 χρόνο, αλλά… πρέπει να πληρώσω φόρο επιτηδεύματος 175 ευρώ για τους 7 μήνες του 2010 που είχα μπλοκάκι, όχι εισοδήματα, γιατί αυτά είναι κάτω των 5.000 ευρώ. Αγαπητή κυβέρνηση και οικονομικό επιτελείο ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ! Ορίστε η συνεισφορά μου στα ταμεία σας, πανύβλακες! Εξάλλου, στο όνομά μου δεν έχω κανένα ακίνητο, κανένα τεκμήριο και το 2011 θα κάνω για πρώτη φορά μετά από 5 χρόνια μηδενική φορολογική δήλωση. Ό, τι έχω πάρτε το… κυρίως αρχίδια!!!!

Γιατί το πνεύμα μου, την αποφασιστικότητα, το χαμόγελο και ηθικό μου, δεν θα τα πάρετε ποτέ! Την απόφασή μου την έχω πάρει: Θα στηρίξω έμπρακτα αυτούς που θα ξεβρωμίσουν την πατρίδα μου. Ποιοι είναι αυτοί: Ανοίξτε τα μάτια σας, ξεβουλώστε τα αυτιά σας και βρείτε τους. Δεν θα σας το δώσω έτοιμο. Γι΄αυτό καταντήσαμε έτσι. Μας δίναν συνέχεια μασημένη τροφή. Βάλτε το μυαλουδάκι σας να στροφάρει και δώστε στους ανίκανους και προδότες κυβερνώντες αυτό που τους αξίζει:

About zoubosteo

Δημοσιογράφος γεννήθηκα, δημοσιογράφος θέλουν να πεθάνω!

Posted on Σεπτεμβρίου 26, 2011, in Άποψη, Σατυρικά and tagged , , , . Bookmark the permalink. Σχολιάστε.

Κάποιο σχόλιο;

